مجــوزهـــا و
گواهینامه‌ها

Certificates

گواهینامه صلاحیت خدمات انفورماتیکی

شرکت‌های انفورماتیک به شرکت‌ها و موسساتی گفته می‌شود که در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری به ثبت قانونی رسیده باشند و موضوع فعالیت آن‌ها در اساسنامه صرفاً در زمینه انفورماتیک باشد. رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیک در واقع یک تقسیم‌بندی کمی و کیفی در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در احراز صلاحیت شرکت‌ها برای تمامی پروژه‌های کامپیوتری از طریق شورای‌عالی انفورماتیک کشور یا معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور برای شرکت‌های انفورماتیکی صادر می‌شود.

شرکت پردیس گواهی رتبه‌بندی و احراز صلاحیت از شورای‌عالی انفورماتیک کشور را در سال ۱۳۸۴ دریافت کرد و در سال‌های متوالی با ارتقا رتبه خود در ۷ زمینه فعالیت نموده است. برترین رتبه پردیس (رتبه ۱) در حوزه‌های فعالیت خدمات انفورماتیک مربوط به شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی است.

پروانه فعالیت در حوزه خدمات مدیریتی افتا

سازمان فناوری اطلاعات ایران به عنوان متولی ایجاد و سازماندهی نظام ملی مدیریت امنیت اطلاعات، بر اساس اسناد و راهبردهای ملی، از جمله سند راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (سند افتا) به منظور پشتیبانی و گسترش خدمات امنیت در کشور و برنامه ریزی جهت به‌کارگیری صحیح ظرفیت های ملی و شرکت‌های توانمند در زمینه خدمات افتا، اقدام به ارزیابی و صدور پروانه فعالیت در چهار حوزه افتا (مدیریتی، عملیاتی، فنی و آموزشی) می نماید.

شرکت پردیس موفق شده است از سال ۱۳۹۷ در حوزه “خدمات مدیریتی” و در گرایش ” مشاوره و استقرار  استانداردهای امنیت اطلاعات و ارتباطات” پروانه افتا را دریافت نماید.

پروانه فعالیت در حوزه خدمات فنی افتا

شرکت پردیس موفق شده است از سال ۱۳۹۹ در حوزه “خدمات فنی” و در گرایش ” نصب و پشتیبانی محصولات فتا” پروانه افتا را دریافت نماید.

پروانه فعالیت در حوزه خدمات عملیاتی افتا

شرکت پردیس موفق شده است در سال ۱۴۰۰ در حوزه “خدمات عملیاتی” و در گرایش ” پیاده سازی امنیت فیزیکی و محیط پیرامونی” پروانه افتا را دریافت نماید.

گواهینامه صلاحیت ارایه خدمات در حوزه پدافند سایبری

سازمان پدافند غیرعامل کشور، اصول پدافند غیرعامل سایبری را در جهت رفع تهدیدات سایبری و افزایش امنیت ملی ایجاد کرده و با ارائه گواهینامه‌های صلاحیت به شرکت‌های واجد شرایط، اقدام به نظارت در ارائه صحیح خدمات سایبری و منطبق با اصول پدافند غیرعامل می‌کند. شرکت پردیس در جهت توسعه محصولات، نوآوری خدمات و همچنین بومی‌سازی تکنولوژی‌های روز دنیا موفق به کسب گواهینامه صلاحیت ارائه خدمات در حوزه پدافند سایبری شده است که به طور تخصصی در زمینه مراکز داده با نوع کاربری طراحی و پیاده‌سازی از سازمان پدافند غیرعامل فعالیت می‌کند همچنین شرکت پردیس یکی از اهداف استراتژیک خود را به‌عنوان یکی از فعالان صنعت ساخت مراکز داده در کشور تحقیق، توسعه و ساخت مراکز داده مدرن مبتنی بر فناوری‌های روز دنیا بیان کرده است.

مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که به‌عنوان سرپرست سازماندهی شرکت‌ها در بخش‌های تجاری رایانه‌ای فعالیت می‌کند، تمامی شرکت‌ها را ناگزیر به دریافت مجوز فعالیت، از نظام صنفی برای انجام فعالیت‌های مشاوره، نظارت، طراحی، تولید، نصب و راه‌اندازی، توسعه، پشتیبانی و آموزش سیستم‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه‌های اطلاع‌رسانی، مطابق قانون تجارت کرده است.

شرکت پردیس موفق شده است از سال ۱۳۹۱ این مجوز را دریافت و در این حوزه فعالیت نماید.

گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی

گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیمانکاران واجد شرایط صادر می‌شود. این گواهینامه تأییدی بر رعایت اصول ایمنی در محیط‌های پیمانکاری است. شرکت پردیس باتوجه‌به انجام پروژه‌های اجرایی در حوزه تخصصی خدمت فناوری اطلاعات و به‌منظور رعایت اصول ایمنی، تمامی همکاران خود را آموزش داده و از سال ۱۳۹۶ گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران دریافت نموده است.

عضویت انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه شریف

انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی متولی ایجاد و حفظ ارتباط مستمر بین فارغ‌التحصیلان، دانشگاه و ایجاد و تحکیم ارتباط بین دانشگاه و کسب و کارهای مختلف، تلاش می نماید. این انجمن به عنوان مرجع شناسایی فرصت های جدید بازار، معرفی نیروی متخصص و ارجاع مشکلات فنی و مدیریتی و حفظ ارتباط دانشگاه با صنعت و بنگاه های اقتصادی شناخته شده است. شرکت پردیس به عنوان عضو حقوقی و فعال در انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف با تبادل ایده و فناوری با استارت آپ ها ، شتابدهنده ها و مراکز علمی و تحقیقاتی داخلی و خارجی تلاش داشته است تا در لبه تکنولوژی و فناوری های روز دنیا قدم بردارد.

گواهی عضویت حقوقی انجمن علوم مدیریت ایران

انجمن علوم مدیریت ایران باهدف گسترش مهارت‌های نوین مدیریت و ایجاد نوآوری در ارائه خدمات مشغول به فعالیت است. این انجمن با انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی و همکاری با نهادهای اجرایی، علمی و پژوهشی و مشاوره‌ای در ترویج اصول نوین مدیریت ایفای نقش می‌کند. از اهداف شرکت پردیس می‌توان به ارتقا سطح مدیریت و استفاده از تجربیات و به‌اشتراک‌گذاری چالش‌ها، موانع مدیریت و همچنین تجربیات موفق اشاره کرد که با عضویت حقوقی در انجمن علوم مدیریت ایران از سال ۱۳۹۶ و با مشارکت فعال در آن در راستای اهداف این انجمن فعالیت می‌کند.

گواهینامه ISO 9001

استاندارد ISO 9001 استانداردی جامع و عمومی برای تمامی شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکزی است که به موضوع کیفیت تاکید ویژه‌ای دارند.

شرکت‌ها و مراکز دارای گواهینامه استاندارد ISO 9001 این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می‌دهند که یک سیستم مدیریت کیفیت بر فعالیت آنها نظارت می‌کند.

استاندارد ISO 9001 برای کمک به سازمان‌ها طراحی شده تا با اجرای مؤثر سیستم مدیریت کیفیت، به مصرف‌کنندگان نشان دهد که شرکت‌ها خدماتی باکیفیت مطلوب ارائه می‌دهد. شرکت پردیس با تلاش در به‌کارگیری اصول مدیریت کیفیت، در راستای دستیابی به پیشرفت سازمانی، همواره فرایندها و سیستم‌های خود را مطابق با اصول مدیریت کیفیت تنظیم و پایش کرده است. در این راستا شرکت پردیس در سال ۱۳۹۲ بر اساس استاندارد ISO9001 ممیزی شده و گواهینامه مرتبط را از IMQ ایتالیا دریافت کرده است.

گواهینامه ISO10004

ISO 10004 راهنمایی برای پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان است. این استاندارد روش‌هایی برای دسته‌بندی مشتریان، شناسایی بهتر نیازهای مشتری و اندازه‌گیری رضایتمندی مشتری ارائه کرده است. شرکت پردیس باهدف شناسایی فرصت‌های پیشرفت در استراتژی، خدمات و فرایندهای سازمان، از سال ۱۳۹۴ اقدام به طراحی، استقرار و نگهداری سیستم رضایتمندی مشتریان بر اساس الگوها و اصول ISO 10004 کرده و موفق به دریافت این گواهینامه از شرکت SGS سوییس شده است.

گواهینامه ISO10002

ISO 10002 راهنمایی برای طراحی و استقرار یک سیستم اثربخش و کارآمد برای رسیدگی به شکایات مشتری است. در تجارت‌های امروزی چنانچه سازمان‌ها علاقه‌مند به توسعه کسب‌وکار خود و همچنین ایجاد برند باشند، باید بیشتر از گذشته بر روی موضوعات مرتبط با مشتریان تمرکز کنند. شرکت پردیس با پیاده‌سازی این سیستم و در راستای افزایش رضایت مشتریان خود و رسیدگی به شکایت‌ها در کمترین زمان، از سال ۱۳۹۳ سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان خود را بر اساس ISO10002 طراحی، مستقر و نگهداری کرده و موفق به دریافت این گواهینامه از شرکت SGS سوییس شده است.