چشم انداز پردیس

  • کسب جایگاه برتر ارائه خدمات نوآورانه مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران و حضور در بازارهای بین الملل

ماموریت پردیس

  • ایجاد فضای مناسب جهت پرورش خلاقیت و نوآوری
  • خلق الگوی موفق جهت تجاری سازی و توسعه دستاوردهای نوآورانه

خط مشی پردیس

  • بکارگیری استانداردها و فناوری های نوین در خدمات و محصولات
  • همکاری با تامین کنندگان، پیمانکاران و شرکای تجاری متخصص و متعهد
  • افزایش سطح رضایت مشتریان و ایجاد خرسندی از طریق درک و پاسخگویی فراتر از نیازها و خواسته ها، حصول اطمینان از ایجاد کیفیت ادراکی و رسیدگی بهنگام، کارا و اثربخش به شکایت ها
  • حرکت در مسیر تعالی سازمانی از طریق تحقیق، پژوهش، بهینه کاوی و بهبود مستمر و همچنین استقرار استانداردها و سیستم های نوین مدیریتی
  • ارتقای آمادگی جهت تداوم ارایه خدمات و انجام تعهدات در مواجهه با مخاطرات و حوادث از طریق اجرای طرح تداوم کسب و کار
  • افزایش سطح دانش، مهارت، شایستگی و سلامت نیروهای انسانی و همچنین توانمندسازی، افزایش انگیزه، یادگیری تیمی و جلب مشارکت آنها به عنوان ارزشمندترین سرمایه های پردیس جهت خلق سازمانی یادگیرنده
  • ایجاد فضای مناسب جهت پرورش خلاقیت و نوآوری و همچنین تبادل ایده و فناوری با استارتاپ ها، شتاب‌دهنده ها و مراکز علمی تحقیقاتی به منظور طراحی یا توسعه محصولات و خدمات نوآورانه و ارتقای فرهنگ نوآوری باز
  • تلاش در راستای افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع

منشور اخلاقی پردیس

با اعتقاد به اینکه کسب و کار ما می‌تواند سبب بهبود و ارتقای کیفیت تجربه مشتریان شود، اعضای پردیس اصول اخلاق حرفه ای و ارزش های بنیادی زیر را باور داشته و نسبت به تعالی آنها خود را متعهد می‌دانند:

  • التزام به اصول مشتری محوری (مسوولیت پذیری، سرعت و دقت در ارایه خدمات، احترام، خوشرویی و تواضع)
  • صداقت، راستی، شفافیت و رعایت احترام در گفتار و رفتار
  • رعایت نظم، انضباط، وقت‌شناسی، امانت‌داری و اصول نظام آراستگی
  • عمل در راستای مسوولیت‎‎های اجتماعی و زیست‌محیطی
  • پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و رعایت انصاف در ارتباطات و تعاملات فردی و سازمانی
  • حفظ امنیت اطلاعات و محرمانگی اسناد سازمان و ذینفعان
  • تلاش در راستای تعالی، سرآمدی و بهره‌وری سازمانی برای خلق موفقیت پایدار
  • بهبود مستمر در فرآیندها، مهارت‌ها و شایستگی‌های حرفه‌ای
  • همکاری صمیمانه، احترام متقابل و مشارکت در فعالیت‌های تیمی و گروهی
  • به اشتراک‌گذاری دانش و تجربه و نقش آفرینی در خلق سازمان یادگیرنده
  • احترام، تعهد و پایبندی به قوانین و مقررات، خط‌مشی، روش‌های اجرایی و دستورالعمل‌های سازمان
  • کمک به رشد و توسعه پردیس در همه ابعاد و اعتلای نام و جایگاه آن در جامعه