پردیس با هدف افزایش سطح رضایت مشتریان و در راستای استقرار استانداردهای ISO10002:2018 و ISO10004:2018، اقدام به ایجاد “خط سبز مشتریان” نموده است.
رسالت این تیم افزایش سطح رضایت مشتریان و ایجاد خرسندی از طریق درک و پاسخگویی فراتر از نیازها و خواستهها، حصول اطمینان از ایجاد کیفیت ادراکی و رسیدگی بهنگام، کارا و اثربخش به شکایات میباشد.
شما میتوانید هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت خود را از طریق یکی از راههای ذیل به اطلاع این تیم رسانده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و نتیجه اعلام گردد.
کلیه مشتریان پردیس میتوانند جهت اعلام و پیگیری هر گونه انتقاد و شکایت مراتب را از طریق ثبت شکایت آنلاین و یا از طریق یکی از راههای زیر به اطلاع این واحد رسانده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و نتیجه اعلام گردد.
شمارههای تماس: ۱۵۶۰، ۸۸۲۰۲۷۰۷ (تهران) و ۳۴۱۱۰ (البرز) داخلی ۱۱۰ و ۶
دورنگار: داخلی ۹
پست الکترونیک: greenline@pardis.ir
امیدواریم با بهره گیری از نظرات و دیدگاههای ارزشمندتان بیش از پیش در برآوردهکردن نیازها و خواستههای شما موثر باشیم.