پشتیبانی فناوری اطلاعات
(IT Support)

با توسعه روزافزون و پرشتاب صنعت فن‌آوری اطلاعات (IT) و سرویس‌های ارایه شده در این حوزه، استفاده از ابزارها و خدمات ارایه شده، در سازمان‌ها و شرکت‌ها به امری الزامی و اجتناب ناپذیر بدل شده است به نحوی که تقریبا ادامه و توسعه کسب و کار برای هر شرکت و سازمان در بخش خصوصی و دولتی فارغ از هر نوع خدمت یا محصول نهایی، بدون بهره‌مندی از خدمات و سرویس‌های حوزه فناوری اطلاعات وارتباطات مقدور نمی باشد. وابستگی به بستر مناسب جهت پیشبرد فرآیندهای داخلی سازمان و آن‌دسته از خدماتی که به مشتریان و سایر طرف‌های کاری با استفاده از زیرساخت و سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات ارایه می شود، نقش این حوزه را بیش از پیش حساس‌تر و کلیدی‌تر می نماید. در این شرایط پایداری و تداوم سرویس‌ها و خدمات ارایه شده، به امری حیاتی برای سازمان‌ها بدل گشته و نگرانی‌ بابت اختلال در سرویس ها به دلیل مشکلات احتمالی این حوزه، به عنوان دغدغه‌ای برای مدیران ارشد شناخته می‌شود.

کلینیک فناوری اطلاعات حامی با تجربه بیش از دو دهه ارایه سرویس های حوزه فناوری اطلاعات با شناخت صحیح نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها و با جهت کاهش دغدغه مدیران ارشد و کمک به مدیران فناوری اطلاعات و همراهی کارشناسان فنی این حوزه، با ایجاد و ساماندهی تیم‌های تخصصی متشکل از کارشناسان با‌تجربه وخبره به شایستگی و بهترین شکل پاسخگوی نیازهای مرتبط می‌باشد.
بهره مندی از کارشناسان فنی خبره، بکارگیری ابزارهای تخصصی و حرفه‌ای، تعهد به آموزش، تحقیق و توسعه جهت حفظ سطح فنی و علمی کارشناسان فنی تنها بخشی از توانمندی‌های تیم مقتدر پشتیبانی فنی کلینیک فناوری اطلاعات حامی می باشد.

ویژگی‌ها و مزایای خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات پردیس

  • استفاده از خدمات پشتیبانی فنی تخصصی به صورت مستمر (۷×۲۴)
  • امکان دریافت سرویس های پشتیبانی فنی به صورت بر خط ( On Line )، حضوری و راه دور ( Remote )
  • دسترسی آسان به تیم کارشناسان فنی با شماره تلفن کشوری ۱۵۶۰
  • بهره مندی از تخصص کارشناسان در تنظیم طرح توپولوژی و مستند سازی سایر اطلاعات شبکه
  • امکان ثبت تیکت در پرتال و سامانه تیکتینگ تخصصی با بهره مندی از اطلاعات پایگاه دانش مدون
  • استفاده از تخصص کارشناسان مختلف در قالب یک تیم منسجم و عدم نیاز به وجود افراد مختلف با تخصص های مختلف در محل کارفرما
  • عدم وابستگی به فرد یا افراد خاص با وجود بهره مندی از تیم کارشناسان فنی
  • بهره مندی از خدمات و پشتیبانی کارشناسان ارشد در لایه های بالاتر (در صورت لزوم)
  • حذف هزینه های ناشی از بکارگیری مستقیم نیروی انسانی در سازمان و صرفه جویی های اقتصادی
  • بهره مندی از اطلاعات آخرین تکنولوژی روز دنیا و بهترین راهکار قابل ارایه به دلیل استفاده از خدمات تیم کارشناسی متخصص و پایبند به تحقیق و توسعه ( R&D )
  • حفظ محرمانگی اطلاعات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات سازمان با عقد قراردادهای محرمانگی ( NDA و CDA ) و پایبندی به استاندارد های مرتبط
  • رعایت اصول و چارچوب های استاندارد وضع شده در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات از جمله ISO27001 ، ISO20000 و سایر بهروش های موجود از قبیل ISMS و ITIL

برای مشاوره پروژه‌های پشتیبانی فناوری اطلاعات خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پروژه‌های پشتیبانی شبکه پردیس