شرکت پردیس اطلاع رسان سپهر با بیش از ۲۵ سال تجربه ارایه خدمات متنوع در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت توسعه و گسترش فعالیتهای خود در زمینه فناوریهای نوین این صنعت و در راستای چشم انداز پردیس، برای فرصتهای شغلی زیر در سایت البرز دعوت به همکاری مینماید.
- آشنایی با استانداردها و متدولوژیهای مدیریت پروژه نظیر PMBOK ،Prince2 و غیره.
- آشنایی با اصول برنامهریزی و کنترل پروژه.
- توانایی راهبری و برنامهریزی منابع در مدیریت پروژه.
- آشنایی با نرمافزارهای کنترل پروژه نظیر MSP ،Primavera P6 و غیره.
- آشنایی با Microsoft Office به ویژه Word و Excel.
- توانایی برقراری ارتباطات و تعامل با همه ذینفعان پروژه.
- همراهی در تهیه مستندات مدیریت پروژه.
- ارائه راهکارها و ایدههای نو به منظور بهبود مستمر روشهای اجرایی برنامهریزی و کنترل پروژه.
- داشتن مدارک در زمینه های تخصصی نظیر Cisco ،HP ،EMC و غیره
- مسلط به سرورها، ذخیره سازها و تجهیزات شبکه
- آشنایی با فایروال های Cisco و Fortigate و …
- آشنایی با لینوکس در سطح LPIC1
- امکان حضور در سفرها و ماموریت های کاری
- توانایی کار گروهی و مدیریت امور پروژهها
- تسلط کامل به نرمافزارهای آفیس (بهویژه اکسل برای تحلیل دادهها و گزارشگیری)
- آشنایی با فرآیند مناقصات (از تهیه اسناد تا پیگیری نتایج)
- مهارت حرفهای در تدوین محتوای مکاتبات اداری و نامهنگاری سازمانی با رعایت استانداردهای رسمی
- توانایی تهیه گزارشهای مدیریتی دقیق و بصری (داشبورد، نمودار، تحلیل)
- مهارت ارتباطی قوی (کلامی و مکتوب) با ذینفعان داخلی و خارجی
- قابلیت پیگیری همزمان چندین پروژه با دقت و سرعت بالا
- چابک، سختکوش، سریع و علاقهمند به کار تیمی
- تعهد سازمانی بالا و انگیزه قوی برای رشد حرفهای
- آشنایی عملی با ابزارهای هوش مصنوعی مانندGemini، ChatGPT یا مشابه
- تسلط کامل به اصول و فنون مذاکره و فروش سازمانی (استراتژیهای B2B، مدیریت روابط مشتری، تکنیکهای نهایی کردن فروش)
- تسلط حرفهای به فروش تجهیزات فناوری اطلاعات (سرور، ذخیرهساز، سوییچ و …) و خدمات زیرساخت شبکه و مراکز داده (Data Center)
- انجام وظایف Account Manager از ابتدا تا انتهای فرآیند پروژه (شناسایی فرصتها، پیگیری تا حصول نتیجه و پشتیبانی حین اجرای پروژه و پس از آن)
- تسلط به نرمافزارهای Office (بهویژه اکسل)
- مهارت ارتباطی قوی و توانایی مذاکره با مدیران ارشد سازمانها
- تجربه حداقل ۳ سال در فروش فناوری اطلاعات یا حوزه مرتبط
- سختکوش، منظم، نتیجهگرا و علاقهمند به کار تیمی در محیط پویا
- تحصیلات مرتبط (مهندسی کامپیوتر، IT، مدیریت بازرگانی یا مشابه)
کارشناس طراحی سیستم و فرآیندها با نگاه مستقیم به چشم انداز، ماموریت و اهداف استراتژیک برای بهبود فرآیندها و روال های سازمان (اعم از مدیریتی، اصلی و پشتیبانی) فعالیت نموده و به منظور افزایش بهره وری فعالیت های سازمان، با استفاده از استانداردها، چارچوب ها و سیستم های مدیریت کیفیت و فرآیندها به ایجاد بسترها و زیرساخت های مناسب جهت جاری سازی فرآیندهای سازمان می پردازد. همچنین کارشناس طراحی سیستم و فرآیندها با مصاحبه و مذاکره با مالکین فرآیندها به تحلیل فرآیندهای سازمان پرداخته و جهت مکانیزه نمودن روال ها در سامانه داخلی پردیس همکاری می نماید.
شرایط احراز و توانمندی های مورد نیاز:
– تسلط بر طراحی و پیاده سازی فرآیندهای سازمانی
– تسلط بر مدل ها و استانداردهای فرایندی نظیر BPMN و APQC
– تسلط بر استانداردها و سیستم های ISO نظیر ISO9001، ISO10002، ISO10004، ISO27001، ISO20000، ISO34000 و … و همچنین آشنایی با چارچوبهایی نظیر ITIL
– تسلط بر نرم افزارهای Word، Excel، PowerPoint،Visio و …
– توانایی تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و فرایندها
– تسلط به مستند سازی فرایندها و تدوین روش های اجرایی و دستور العمل ها
– دارای تفکر خلاق، روحیه جستجوگرانه و چالش پذیر
– دارای تفکر سیستماتیک و تحلیلی و تلاش برای رفع تعارضات و مسائل
شرح مسوولیت ها:
– به روز نگه داشتن نقشه فرایندی سازمان با توجه به ماموریت و اهداف استراتژیک سازمان
– طراحی فرایندها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها، روش های اجرایی و فرم های سازمانی با در نظر گرفتن ذینفعان مرتبط
کارشناس خط سبز با برقراری ارتباط صحیح و موثر با مشتری، سعی در افزایش سطح رضایت مشتریان و ایجاد خرسندی از طریق درک و پاسخگویی فراتر از نیازها و خواسته ها، حصول اطمینان از ایجاد کیفیت ادراکی و رسیدگی بهنگام، کارا و اثر بخش به شکایات را دارد. به عبارتی کارشناس خط سبز با شنیدن صدای مشتری، نماینده ایشان در شرکت بوده و با پیگیری به موقع خواسته های ایشان برای برطرف سازی نیازهای مشتریان در اسرع وقت تلاش می نماید.
شرایط احراز و توانمندی های مورد نیاز:
– سابقه مرتبط در حوزه امور مشتریان و CRM
– تسلط بر مفاهیم ارتباط با مشتریان و مشتری مداری
– تسلط بر اصول مذاکره و تکنیک های ارتباطی
– توانایی برقراری ارتباط، قدرت تاثیرگذاری و نفوذ کلام
– صبوری و شنوندگی فعال
– رازداری و حفظ اطلاعات
– دارای روحیه پیگیری قوی و نتیجه گرا
– توانایی حل چالش ها
شرح مسوولیت ها:
– پاسخ گویی به مشتریان و حصول اطمینان از رضایت مشتری در دریافت خدمات
– دریافت نیازها و انتظارات مشتریان و به اشتراک گذاری آن با افراد مرتبط در سازمان جهت بهبود نحوه خدمت رسانی به مشتریان
– بررسی مسائل و مشکلات مشتریان از تیم های سازمان و پیگیری تا رفع موضوع
– معرفی و اطلاع رسانی در خصوص خدمات و نحوه عملکرد خط سبز و ایجاد انگیزه در مشتریان برای در میان گذاشتن مسائل، مشکلات، نظرات، پیشنهادها و شکایات
در صورتی که مهارتهای دیگری دارید و فکر میکنید میتوانید به ما کمک کنید.
از این طریق رزومه خود را ارسال کنید.

