شرکت پردیس اطلاع رسان سپهر با بیش از ۲۵ سال تجربه ارایه خدمات متنوع در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت توسعه و گسترش فعالیت‌های خود در زمینه فناوری‌های نوین این صنعت و در راستای چشم انداز پردیس، برای فرصت‌های شغلی زیر در سایت البرز دعوت به همکاری می‌نماید.

کارشناس کنترل پروژه (PMO)
  • آشنایی با استانداردها و متدولوژی‌های مدیریت پروژه نظیر PMBOK ،Prince2 و غیره.
  • آشنایی با اصول برنامه‌ریزی و کنترل پروژه.
  • توانایی راهبری و برنامه‌ریزی منابع در مدیریت پروژه.
  • آشنایی با نرم‌افزارهای کنترل پروژه نظیر MSP ،Primavera P6 و غیره.
  • آشنایی با Microsoft Office به ویژه Word و Excel.
  • توانایی برقراری ارتباطات و تعامل با همه ذی‌نفعان پروژه.
  • همراهی در تهیه مستندات مدیریت پروژه.
  • ارائه راهکارها و ایده‌های نو به منظور بهبود مستمر روش‌های اجرایی برنامه‌ریزی و کنترل پروژه.
کارشناس ارشد شبکه و امنیت
  • داشتن مدارک در زمینه های تخصصی نظیر Cisco ،HP ،EMC  و غیره
  • مسلط به سرورها، ذخیره سازها و تجهیزات شبکه
  • آشنایی با فایروال های Cisco و Fortigate و …
  • آشنایی با لینوکس در سطح  LPIC1
  • امکان حضور در سفرها و ماموریت های کاری
  • توانایی کار گروهی و مدیریت امور پروژه‌ها
دستیار اجرایی فروش
  • تسلط کامل به نرم‌افزارهای آفیس (به‌ویژه اکسل برای تحلیل داده‌ها و گزارش‌گیری)
  • آشنایی با فرآیند مناقصات (از تهیه اسناد تا پیگیری نتایج)
  • مهارت حرفه‌ای در تدوین محتوای مکاتبات اداری و نامه‌نگاری سازمانی با رعایت استانداردهای رسمی
  • توانایی تهیه گزارش‌های مدیریتی دقیق و بصری (داشبورد، نمودار، تحلیل)
  • مهارت ارتباطی قوی (کلامی و مکتوب) با ذینفعان داخلی و خارجی
  • قابلیت پیگیری همزمان چندین پروژه با دقت و سرعت بالا
  • چابک، سخت‌کوش، سریع و علاقه‌مند به کار تیمی
  • تعهد سازمانی بالا و انگیزه قوی برای رشد حرفه‌ای
  • آشنایی عملی با ابزارهای هوش مصنوعی مانندGemini،  ChatGPT یا مشابه
کارشناس ارشد فروش
  • تسلط کامل به اصول و فنون مذاکره و فروش سازمانی (استراتژی‌های B2B، مدیریت روابط مشتری، تکنیک‌های نهایی کردن فروش)
  • تسلط حرفه‌ای به فروش تجهیزات فناوری اطلاعات (سرور، ذخیره‌ساز، سوییچ و …) و خدمات زیرساخت شبکه و مراکز داده (Data Center)
  • انجام وظایف Account Manager از ابتدا تا انتهای فرآیند پروژه (شناسایی فرصت‌ها، پیگیری تا حصول نتیجه و پشتیبانی حین اجرای پروژه و پس از آن)
  • تسلط به نرم‌افزارهای Office (به‌ویژه اکسل)
  • مهارت ارتباطی قوی و توانایی مذاکره با مدیران ارشد سازمان‌ها
  • تجربه حداقل ۳ سال در فروش فناوری اطلاعات یا حوزه مرتبط
  • سخت‌کوش، منظم، نتیجه‌گرا و علاقه‌مند به کار تیمی در محیط پویا
  • تحصیلات مرتبط (مهندسی کامپیوتر، IT، مدیریت بازرگانی یا مشابه)
کارشناس طراحی سیستم و فرآیندها

کارشناس طراحی سیستم و فرآیندها با نگاه مستقیم به چشم انداز، ماموریت و اهداف استراتژیک برای بهبود فرآیندها و روال های سازمان (اعم از مدیریتی، اصلی و پشتیبانی) فعالیت نموده و به منظور افزایش بهره وری فعالیت های سازمان، با استفاده از استانداردها، چارچوب ها و سیستم های مدیریت کیفیت و فرآیندها به ایجاد بسترها و زیرساخت های مناسب جهت جاری سازی فرآیندهای سازمان می پردازد. همچنین کارشناس طراحی سیستم و فرآیندها با مصاحبه و مذاکره با مالکین فرآیندها به تحلیل فرآیندهای سازمان پرداخته و جهت مکانیزه نمودن روال ها در سامانه داخلی پردیس همکاری می نماید.

 

شرایط احراز و توانمندی های مورد نیاز:

– تسلط بر طراحی و پیاده سازی فرآیندهای سازمانی
– تسلط بر مدل ها و استانداردهای فرایندی نظیر BPMN و  APQC
– تسلط بر استانداردها و سیستم های ISO نظیر  ISO9001، ISO10002، ISO10004، ISO27001، ISO20000، ISO34000  و … و همچنین آشنایی با چارچوب‌هایی نظیر ITIL
– تسلط بر نرم افزارهای Word، Excel، PowerPoint،Visio و …
– توانایی تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و فرایندها
– تسلط به مستند سازی فرایندها و تدوین روش های اجرایی و دستور العمل ها
– دارای تفکر خلاق، روحیه جستجوگرانه و چالش پذیر
– دارای تفکر سیستماتیک و تحلیلی و تلاش برای رفع تعارضات و مسائل

شرح مسوولیت ها:
– به روز نگه داشتن نقشه فرایندی سازمان با توجه به ماموریت و اهداف استراتژیک سازمان
– طراحی فرایندها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها، روش های اجرایی و فرم های سازمانی با در نظر گرفتن ذینفعان مرتبط

کارشناس خط سبز

کارشناس خط سبز با برقراری ارتباط صحیح و موثر با مشتری، سعی در افزایش سطح رضایت مشتریان و ایجاد خرسندی از طریق درک و پاسخگویی فراتر از نیازها و خواسته ها، حصول اطمینان از ایجاد کیفیت ادراکی و رسیدگی بهنگام، کارا و اثر بخش به شکایات را دارد. به عبارتی کارشناس خط سبز با شنیدن صدای مشتری، نماینده ایشان در شرکت بوده و با پیگیری به موقع خواسته های ایشان برای برطرف سازی نیازهای مشتریان در اسرع وقت تلاش می نماید.

شرایط احراز و توانمندی های مورد نیاز:
– سابقه مرتبط در حوزه امور مشتریان و CRM
– تسلط بر مفاهیم ارتباط با مشتریان و مشتری مداری
– تسلط بر اصول مذاکره و تکنیک های ارتباطی
– توانایی برقراری ارتباط، قدرت تاثیرگذاری و نفوذ کلام
– صبوری و شنوندگی فعال
– رازداری و حفظ اطلاعات
– دارای روحیه پیگیری قوی و نتیجه گرا
– توانایی حل چالش ها

شرح مسوولیت ها:
– پاسخ گویی به مشتریان و حصول اطمینان از رضایت مشتری در دریافت خدمات
– دریافت نیازها و انتظارات مشتریان و به اشتراک گذاری آن با افراد مرتبط در سازمان جهت بهبود نحوه خدمت رسانی به مشتریان
– بررسی مسائل و مشکلات مشتریان از تیم های سازمان و پیگیری تا رفع موضوع
– معرفی و اطلاع رسانی در خصوص خدمات و نحوه عملکرد خط سبز و ایجاد انگیزه در مشتریان برای در میان گذاشتن مسائل، مشکلات، نظرات، پیشنهادها و شکایات

سایر

در صورتی که مهارت‌های دیگری دارید و فکر می‌کنید می‌توانید به ما کمک کنید.

از این طریق رزومه خود را ارسال کنید.