
چشم انداز پردیس ۱۴۰۴
کسب جایگاه برتر ارائه خدمات نوآورانه مبتنی بر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایران و حضور در بازارهای بین الملل
ماموریت پردیس
ایجاد فضای مناسب جهت پرورش خلاقیت و نوآوری
خلق الگوی موفق جهت تجاری سازی و توسعه دستاوردهای نوآورانه


خط مشی پردیس
- بکارگیری استانداردها و فناوری های نوین در خدمات و محصولات
- همکاری با تامین کنندگان، پیمانکاران و شرکای تجاری متخصص و متعهد
- افزایش سطح رضایت مشتریان و ایجاد خرسندی از طریق درک و پاسخگویی فراتر از نیازها و خواسته ها، حصول اطمینان از ایجاد کیفیت ادراکی و رسیدگی بهنگام، کارا و اثربخش به شکایت ها
- حرکت در مسیر تعالی سازمانی از طریق تحقیق، پژوهش، بهینه کاوی و بهبود مستمر و همچنین استقرار استانداردها و سیستم های نوین مدیریتی
- ارتقای آمادگی جهت تداوم ارایه خدمات و انجام تعهدات در مواجهه با مخاطرات و حوادث از طریق اجرای طرح تداوم کسب و کار
- افزایش سطح دانش، مهارت، شایستگی و سلامت نیروهای انسانی و همچنین توانمندسازی، افزایش انگیزه، یادگیری تیمی و جلب مشارکت آنها به عنوان ارزشمندترین سرمایه های پردیس جهت خلق سازمانی یادگیرنده
- ایجاد فضای مناسب جهت پرورش خلاقیت و نوآوری و همچنین تبادل ایده و فناوری با استارتاپ ها، شتابدهنده ها و مراکز علمی تحقیقاتی به منظور طراحی یا توسعه محصولات و خدمات نوآورانه و ارتقای فرهنگ نوآوری باز
- تلاش در راستای افزایش بهره وری و استفاده بهینه از منابع
منشور اخلاقی پردیس
با اعتقاد به اینکه کسب و کار ما می تواند سبب بهبود و ارتقای کیفیت زندگی مشتریان شود، اعضای پردیس اصول احلاق حرفه ای و ارزش های بنیادی زیر را باور داشته و نسبت به تعالی آنها خود را متعهد می دانند:
- التزام و تعهد به اصول مشتری محوری (مسئولیت پذیری، سرعت و دقت در ارایه خدمات، احترام، خوشرویی و تواضع)
- صداقت و راستی در گفتار و رفتار
- رعایت نظم، انضباط، وقت شناسی و امانت داری
- پایبندی به ارزش های اخلاقی در ارتباطات و تعاملات فردی و سازمانی
- حفظ امنیت اطلاعات و محرمانگی اسناد سازمان و ذینفعان
- تلاش در راستای تعالی، سرآمدی و بهره وری سازمانی و همچنین بهبود مستمر در مهارت ها و شایستگی های حرفه ای
- همکاری صمیمانه، احترام متقابل و مشارکت در فعالیت های تیمی و گروهی
- احترام، تعهد و پایبندی به قوانین و مقررات، خط مشی، روش های اجرایی و دستونرالعمل های سازمان


