ورود کاربران

رمز خود را فراموش کرده‌ام

هنوز ثبت نام نکرده‌ام

ایمیل:
نام:
نام خانوادگی:
لطفا عبارت امنیتی زیر را بازنویسی کنید:

دوست عزيز، برای شركت در مسابقه نیاز به ثبت نام شما در سایت می‌باشد. به افرادی كه در 5 مسابقه جواب صحیح داده‌اند،‌ به قيد قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین در صورتی كه شرایط عضویت پرديس را داشته باشيد می‌توانيد از مزايای زیر استفاده كنید.

  • از تخفیف ویژه ١٠٪ جهت خرید کارت‌های اینترنت و تلفن بین‌المللی برخوردار شوید
  • از عضویت رایگان خبرنامه‌های الکترونیک و نشریات پردیس برخوردار شوید.
  • ادامه ...

حامی

Hami

خدمات مشاوره کلینیک فناوری اطلاعات حامی در حوزه های تخصصی زیر ارایه می گردد:

  • خدمات مشاوره راه اندازی یا باز طراحی(Redesign) شبکه های رایانه ای با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات متنوع با هدف بهبود و ارتقای سرویس های جاری
  • خدمات مشاوره ایجاد بسترهای امن یا بهبود امنیت شبکه های مورد استفاده با کنترل دسترسی ها و بررسی نقاط آسیب پذیر شبکه
  • خدمات مشاوره راه اندازی ارتباطات داخلی بین مراکز یا شبکه های خصوصی مجازی(VPN)
  • خدمات مشاوره راه اندازی بستر های تلفن مبتنی بر شبکه (VoIP)
  • خدمات مشاوره راه اندازی سرویس های مبتنی بر مجازی سازی (Virtualization)
  • خدمات مشاوره راه اندازی سرویس های ابری (Cloud)
  • خدمات مشاوره و آموزش های تخصصی به کارشناسان و کاربران

 از مزایای بهره مندی از خدمات تیم مشاوره کلینیک فناوری اطلاعات حامی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از تمام تخصص های مورد نیاز در قالب یک تیم مشاوره
  • امکان طرح نیازمندی های کلی سازمان به تیم مشاوره و دریافت یک طرح جامع برای طراحی سرویس جدید یا باز طراحی سرویس های موجود در تمام حوزه ها
  • شناخت صحیح و کامل تیم مشاوره از نیازمندی ها و امکانات موجود کارفرما و استفاده حداکثری از منابع که در این امر صرفه جویی اقتصادی و پیش بینی مناسب توسعه های آتی را به همراه دارد
  • بهره مندی از اطلاعات آخرین تکنولوژی روز دنیا و بهترین راهکار قابل ارایه به دلیل استفاده از خدمات تیم کارشناسی متخصص و پایبند به تحقیق و توسعه (R&D)
  • حفظ محرمانگی اطلاعات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات سازمان با عقد قراردادهای محرمانگی و پایبندی به استاندارد های مربوط
  • رعایت اصول و چارچوب های استاندارد وضع شده در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات از جمله ISO27000 ، ITIL و سایر استانداردها و بهروش ها (Best Practices)

 خدمات پشتیبانی فنی و تخصصی کلینیک فناوری اطلاعات و ارتباطات حامی در حوزه های تخصصی زیر ارایه می گردد:

  • خدمات پشتیبانی فنی تخصصی درخصوص نگهداری سرویس دهنده ها (Servers) و سرویس گیرنده ها (Clients)
  • خدمات پشتیبانی فنی تخصصی درخصوص نگهداری تجهیزات و سرویس های امنیتی در شبکه (Security Device and Services)
  • خدمات پشتیبانی فنی و تخصصی درخصوص نگهداری و توسعه شبکه های تلفن مبتنی بر آی پی (VoIP and IP-Phone)
  • خدمات پشتیبانی فنی و تخصصی درخصوص نگهداری کلیه ارتباطات داخلی از جمله ارتباطات رادیویی، مخابراتی و مبتنی بر شبکه IP
  • خدمات پشتیبانی فنی و تخصصی درخصوص نگهداری و توسعه سرویس های مبتنی بر مجازی سازی (Virtualization)
  • خدمات مانیتورینگ و پایش شبکه و سرویس های حساس به صورت متمرکز و راه دور
  • خدمات پشتیبانی فنی و تخصصی درخصوص نگهداری مراکز داده (Data Center)

 

از مزایای بهره مندی از خدمات تیم پشتیبانی فنی کلینیک فناوری اطلاعات حامی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از خدمات پشتیبانی فنی تخصصی به صورت مستمر(7×24)
  • امکان دریافت سرویس های پشتیبانی فنی به صورت بر خط (On Line)، حضوری و راه دور (Remote)
  • دسترسی آسان به تیم کارشناسان فنی با شماره تلفن کشوری 1560
  • بهره مندی از تخصص کارشناسان در تنظیم طرح توپولوژی و مستند سازی اطلاعات شبکه
  • امکان ثبت تیکت در پرتال و سامانه تیکتینگ تخصصی با بهره مندی از اطلاعات پایگاه دانش مدون
  • استفاده از تخصص کارشناسان مختلف در قالب یک تیم منسجم و عدم نیاز به وجود افراد مختلف با تخصص های مختلف در محل کارفرما
  • عدم وابستگی به فرد یا افراد خاص با وجود بهره مندی از تیم کارشناسان فنی
  • بهره مندی از خدمات و پشتیبانی کارشناسان ارشد در لایه های بالاتر (در صورت لزوم)
  • حذف هزینه های ناشی از بکارگیری مستقیم نیروی انسانی در سازمان و صرفه جویی های اقتصادی
  • بهره مندی از اطلاعات آخرین تکنولوژی روز دنیا و بهترین راهکار قابل ارایه به دلیل استفاده از خدمات تیم کارشناسی متخصص و پایبند به تحقیق و توسعه (R&D)
  • حفظ محرمانگی اطلاعات مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات سازمان با عقد قراردادهای محرمانگی (NDA و CDA) و پایبندی به استاندارد های مرتبط
  • رعایت اصول و چارچوب های استاندارد وضع شده در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات از جمله ISO27000 ، ISO20000 و سایر بهروش های موجود از قبیل ISMS و ITIL