ورود کاربران

رمز خود را فراموش کرده‌ام

هنوز ثبت نام نکرده‌ام

ایمیل:
نام:
نام خانوادگی:
لطفا عبارت امنیتی زیر را بازنویسی کنید:

دوست عزيز، برای شركت در مسابقه نیاز به ثبت نام شما در سایت می‌باشد. به افرادی كه در 5 مسابقه جواب صحیح داده‌اند،‌ به قيد قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین در صورتی كه شرایط عضویت پرديس را داشته باشيد می‌توانيد از مزايای زیر استفاده كنید.

  • از تخفیف ویژه ١٠٪ جهت خرید کارت‌های اینترنت و تلفن بین‌المللی برخوردار شوید
  • از عضویت رایگان خبرنامه‌های الکترونیک و نشریات پردیس برخوردار شوید.
  • ادامه ...

خط سبز مشتریان

شرکت پردیس در راستای استقرار استاندارد ISO10002:2004 (رضایتمندی مشتری و مدیریت رسیدگی به شکایات) و با هدف افزایش سطح رضایتمندی و تعامل با مشتریان خود اقدام به راه‌اندازی واحد "خط سبز مشتریان" نموده است.

 

یکی از مهمترین رسالت‌های این واحد علاوه بر پاسخگویی به‌هنگام و اثر‌بخش در خصوص هرگونه شکایت و انتقاد مشتریان، شناسایی خواسته‌ها و درک نیاز آنان می‌باشد. به همین منظور و با فرارسیدن دومین سالگرد تاسیس این واحد، استاندارد ISO10004:2012 ( پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان) نیز استقرار یافته است تا بتواند بیش از پیش در برآورده کردن نیاز‌ها و خواسته‌های تمامی مشتریان محترم گام بردارد.

 

کلیه مشتریان پردیس می‌توانند جهت اعلام و پیگیری هر گونه انتقاد و شکایت مراتب را از طریق ثبت شکایت آنلاین و یا از طریق یکی از راه‌های زیر به اطلاع این واحد رسانده تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و نتیجه اعلام گردد.

 

شماره‌های تماس:1560 (کشوری)، 88202707 (تهران)  و 34110 (البرز)  داخلی 110 و 6

دورنگار: 34110 (026) و 88202707 (021) – شماره 7

پیام‌گیر: 34414598 (026)

پست الکترونیک: greenline@pardis.ir

سامانه پیام کوتاه: 200026

 

امیدواریم با بهره گیری از نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند‌تان بیش از پیش در برآورده‌کردن نیازها و خواسته‌های شما موثر باشیم.